.... και δεν ξέρω τι να κάνω για να συνέλθω..


Που λες αγαπητέ αναγνώστη (ενικός γιατί δεν παίζει να έχει μείνει πάνω από ένας εδώ μέσα) τα πράγματα δεν πάνε καθόλου καλα.
Θα αρχίσω με το ότι είμαι 4 μέρες άρρωστος, περικυκλωμένος απο μυξομάντηλα και με ένα βήχα που ούτε στο Σωτηρία δεν ακούς συχνά. Δεν προβλέπεται να αναρρώσω γιατί με τον παλιόκαιρο που έχει εδώ πέρα και με τον craven που συνεχίζω να φουμάρω ο λαιμός δε γιατρεύεται.

Περνώντας στο οικονομικό κομμάτι:
Η ολυμπιακή για να κατέβω το περασμένο ΠΣΚ στην αθήνα μου πήρε 350 ευρώ. Κρίση σου λέει, ακριβά τα εισιτήρια. Κατέβηκα για κηδεία, οπότε το τελευταίο που με απασχολεί είναι τα λεφτά. Απλά το αναφέρω για να ξέρετε πόσα χρειάζεστε για ένα ταξίδι αστραπή βέλγιο-ελλάδα. Η κηδεία ήτανε του παππού μου, που πολύ τον αγαπώ και χάρηκα που έφυγε όπως έφυγε. Γέρασε και έσβησε. ¨Ετσι όπως "πρέπει" να φεύγουμε όλοι. Όχι από τροχαία, από καρκίνους, από ό,τι άλλο. Απλά να περνάει ο χρόνος και να σβήνουμε σαν κεριά που δεν έχουνε άλλο να κάψουνε.
Αυτά τα λυπητερά, να'σαι καλά παππού μου..  :)

Κατά τα άλλα έχω ξεκινήσει λίγο διάβασμα. Λίγο γιατί δε μπορώ να διαβάσω καθόλου και μετά από ένα 6μηνο ερασμίτικης ζωής θυμήθηκα ότι δεν είμαι erasmus και αν δεν περάσω και κανα μάθημα καλύτερα να γυρίσω σπίτι μου. Οπότε άρχισα να παρακολουθώ και να προσπαθώ να ακολουθήσω τους ρυθμούς του master και έχω χάσει λίγο τη μπάλα. Εχουμε λέει μια ατομική εργασία που λέγεται "Project Basic Bioinformatics" για το οποίο μας δίνουνε ένα θέμα σχετικά με κάποιο κομμάτι από τον κλάδο της βιοπληροφορικής και εμείς πρέπει να βγάλουμε τα μάτια μας στη βιβλιογραφία και να γράψουμε μια εργασία που να περιγράφουμε πώς λειτουργεί το συγκεκριμένο κομμάτι, σε τι χρησιμεύει, κλπ κλπ.
Όλα καλά κι αναμενόμενα ως εδώ. Έλα όμως που εμένα μου φαίνεται κάπως δύσκολο όλο αυτό γιατί ο supervisor μου έδωσε αυτό το βιβλίο (με προσωπική αφιέρωση των 2 συγγραφέων προς τον supervisor μου στην πρώτη σελίδα), μου είπε να το μελετήσω, να ψάξω τη βιβλιογραφία του και να ετοιμάσω μια μικρή παρουσίαση για αρχές απρίλη. Μετά θυμήθηκα ότι αρχές απρίλη εγώ θα τρώω αρνί και κόκκινα αυγά και αν μου πει να τα πούμε πριν τις 13 απρίλη θα έχουμε θέμα.
Και που λες αγαπητέ μου αναγνώστη αυτό το βιβλίο, έτσι όπως το βλέπεις απ'έξω, μπορεί να σου φαίνεται δύσκολο και γεμάτο με παράξενα σύμβολα και ακαταλαβίστικους όρους. Μην αγχώνεσαι, δεν είσαι μόνος. Κι εμένα το ίδιο μου φαίνεται, ιδίως όταν το άνοιξα και το είδα απο μέσα. Γιατί τα microarrays είναι καλά και χρυσά αλλά εγώ δεν έχω μάθει ακόμα τι είναι. Πόσο μάλλον τα affymetrix microarrays. (παρένθεσις για να πω ότι στην πρώτη συνάντηση που είχα με τον supervisor μου είπε ότι θα ασχοληθώ με τα affymetrix microarrays και εγώ κατάλαβα ότι ο όρος ήτανε asymmetrics microarrays και απλά ο καθηγητής ήτανε ψευδός. Έτσι για να καταλάβεις πόσο εξοικειωμένος είμαι με το χώρο.)
Τέσπα, θα κάτσω να το διαβάσω, είμαι ήδη στο 2ο κεφάλαιο, ελπίζω να πιάσω το νόημα και να μπορέσω να πάω παρακάτω. Ελπίζω και να με βοηθήσει κάποιος που του έχω στείλει mail να μου προτείνει τίποτα από βιβλιογραφία αλλά ακόμα δεν έχει απαντήσει.  -Σ'εσένα τα λέω, ακούς?-

Κατά τα άλλα αφού πήρα το πτυχίο μου στα ολλανδικά για το επίπεδο 1.1 με 83.5% (είμαι πολύ περήφανος για μένα) ξεκίνησα μαθήματα στο επίπεδο 1.2 όπου αυτές τις μέρες δίνουμε έμφαση στο perfectum, αυτό που παλιά στα αγγλικά το λέγαμε present perfect. Μη με κοιτάς περίεργα, ούτε εγώ το θυμόμουν αυτό το πράγμα 100%. Μου το εξηγήσανε. Γιατί πάνε και 10 χρόνια απο τότε που έκοψα τα αγγλικά.

Στα τοπικά νέα της πόλης τώρα:
Εδώ στο hasselt, άμα πας στην κεντρική πλατεία, το grote markt, και κάτσεις στο Drugstore για ζεστή σοκολάτα θα περάσεις πολύ ωραία: σου φέρνουνε κάτι που το λένε warme choco και είναι ακριβώς όπως το γάλα με κακάο που σου έκανε η γιαγιά σου όταν ήσουνε πιτσιρίκι. Καμία σχέση με τις περίεργες σοκολάτες που πίνεις στο ελλάντα. Στη σερβίρουν σε μια κούπα που είναι μόνο για choco και το δηλώνει με ένα πολύ έξυπνο τρόπο. Δες:





hint: Η κούπα από μόνη της λέει "hoco". Σε περίπτωση που δεν πιάνεις το βαθύτερο νόημα, βάλε και το χερούλι μέσα στο concept. Καλύτερα τώρα;






Κατά τα άλλα στο πανεπιστήμιο τα έργα ανακαίνισης δίνουν και παίρνουν. Από τότε που ήρθα το uhasselt είναι ένα τεράστιο εργοτάξιο. Εργάτες κάθε λογής ξηλώνουνε και χτίζουνε απο άκρη σε άκρη. Για να καταλάβεις, τα τραπέζια του εστιατορίου έχουνε αλλάξει 3 φορές θέση μέσα σε 6 μήνες. Υποτίθεται ότι τα έργα πρέπει να τελειώσουνε μέσα στο μάρτη. Δεν το βλέπω, αλλά όπως και να έχει έχουνε ρίξει πολύ δουλειά οι άνθρωποι.
Ενδεικτικά:

Η είσοδος του πανεπιστημίου τα παλιά τα χρόνια:













Η είσοδος το νοέμβρη:






(από άλλη γωνία, δεξιά της εισόδου)







Η είσοδος πριν από 3 μέρες:





(Από την ίδια γωνία, λίγο πιο κοντά)




Η είσοδος όπως την έχει φανταστεί ο αρχιτέκτονας που ανέλαβε την κατασκευή:
(Εδώ αξίζει να κάνεις κλικ για να το δεις μεγάαααλο)










Γενικά όταν με το καλό τελειώσει το έργο το πανεπιστήμιο θα φυσάει.
Τα σχέδια (που εδώ στο βέλγιο δε μένουνε μόνο στα χαρτιά) δείχνουνε ένα πανεπιστήμιο από αυτά που εσύ κι εγώ αγαπητέ αναγνώστη βλέπουμε σε εκείνες τις αμερικάνικες ταινίες όπου η αρχηγός των τσιρλήντερ τα έχει με τον αρχηγό της ομάδας φούτμπολ, κοκ.

Τεσπα, εδώ θα είμαστε να δούμε, αλλά πιστεύω ότι θα γίνουνε όλα πολύ όμορφα. Αντε να ανοίξει ο καιρός να βγούμε για ξάπλες στα γρασίδια.



Θα κλείσω με κάτι που μου φάνηκε πολύ αστείο σήμερα.
Οι πινακίδες των αυτοκινήτων εδώ είναι 3 γράμματα-3 αριθμοί, με κόκκινο.
Κάποιος βέλγος όμως έχει τρελό βύσμα στο υπουργείο συγκοινωνιών:




Μα Ε6 ρε φίλε; Ποιός είσαι;
Δλδ το Α1 το οδηγάει ο βασιλιάς;

Τι να πω;






Άντε και καληνύχτα σας.

1 σχολιάσανε:

  1. Ανώνυμος είπε...

    Απαντώ εδώ και όχι με PM για να αυξήσω τη δημοτικότητα σου! υλικό υπάρχει αλλά θα ειναι εξίσου ακαταλαβίστικο. Θα σου στειλω να μην παραπονιέσαι.  

Δημοσίευση σχολίου