Και που λέτε εδώ στο Hasselt είναι και ο Ντίνος.
Ο Ντίνος είναι ένα παιδί που πολύυυυ παλιά είχαμε γνωριστεί στο πανεπιστήμιο.
Εγώ έμπαινα-εκείνος έβγαινε φάση. Αλλά λέμε για τόσο παλιά που όταν βρεθήκαμε στο Ηasselt μας πήρε 2 ώρες και 3 Rochefort έκαστος να θυμηθούμε πού γνωριζόμαστε. Αλλά τέσπα, δεν είναι αυτό το θέμα μας.

Εκεί που τρως λοιπόν ανέμελος στο εστιατόριο της σχολής, μπουχτισμένος από κάτι σελίδες κώδικα που κοιτάς όλο το πρωί, σηκώνεις το κεφάλι και βλέπεις μια θεά με το δίσκο στο χέρι, με το χαμόγελο όλο σκέρτσο, να μιλάει στο Ντίνο. Δε γίνεται λέω, οδηγίες θα θέλει να ζητήσει, πώς πάμε στη γραμματεία, κάτι τέτοιο. Αμ δε! Στρογγυλοκάθεται και αρχίζει να τρώει!

Μη σας τα πολυλογώ γνωριστήκαμε, τα είπαμε, γλιτώσαμε το εγκεφαλικό στο παρατσάκ και στο τέλος μου εξήγησε ο φίλος Ντίνος ότι πρόκειται για τη Virginie Claes, Μις Βέλγιο 2006!! Βλέπε φώτο για να καταλάβεις, μην τυχόν τη μπερδέψεις με τη 2007 ή τη 2005:





Η Virginie λοιπόν, εκτός από τηλεόραση, φωτογραφίσεις και ποιος ξέρει τι άλλο, δουλεύει πού και πού και στο ινστιτούτο που χρηματοδοτεί το phd του Ντίνου, όπου και γνωριστήκανε...

Περισσότερα για τη συμπαθητική (???) αυτή κοπέλα μπορείτε να δείτε στο http://www.virginieclaes.be.
Αλλά εγώ επειδή δε μου αρέσουν τα κλισέ, θα σας πω ότι από κοντά είναι πολύ φιλική, πολύ καλοσυνάτη και καθόλου ψωνισμένη!!!


Κατά τα άλλα, όταν ξαφνικά και χωρίς λόγο με ρώτησε αν έχω κοπέλα εγώ στάθηκα βράχος και της απάντησα με σιγουριά πώς ναι, έχω! -και ας ελπίσουμε ότι αφού την έχω δε θα με σκοτώσει κιόλας μετά απο αυτό το post...-

Λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά: Ενώ εγώ είχα φάει γαλοπούλα, και ο Ντίνος έτρωγε κάποιο άλλο κρεατικό άγνωστης προέλευσης, η Virginie είχε στο πιάτο της 6-7 διαφορετικά λαχανικά μαγειρεμένα με διαφορετικούς τρόπους. Να γιατί δε θα γίνω ποτέ Miss....... :(

Αυτά λοιπόν από το -ανοιξιάτικο πλέον- hasselt στο οποίο βολτάρω με το καινούριο μου ποδήλατο!!
Αύριο κατεβαίνω ελλάδα για αρνί και φήμες λένε ότι φέτος θα αναλάβω σούβλισμα-ψήσιμο. Ελπίζω να μην πεινάσουμε....

Αντίος.

4 σχολιάσανε:

  1. Anel είπε...

    Ελπίζω τα σαλάκια να τα αφήσεις πίσω στο Hasselt.  

  2. Ανώνυμος είπε...
    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
  3. Πασκαλ είπε...

    Ανώνυμοι και λοιποί μαλάκες του διαδυκτίου, λίγα τα λόγια σας για το στεφάνι μου. Σταδιαλα.  

  4. Ανώνυμος είπε...

    Ελπίζω το Ντινος να ειναι ψεωδωνυμο, αλλιώς τον κατεστρεψες τον ανθρωπο!  

Δημοσίευση σχολίου